Villa rental
La Croix-Valmer

BOOK YOUR VACATION

Our villas in La Croix-Valmer

Renting a villa in La Croix-Valmer with Prestige Gestion is the guarantee of a memorable vacation with family or friends. We offer you a top of the range service that meets your requirements for your vacation in La Croix-Valmer. Renting a house, villa or apartment in La Croix-Valmer, is the certainty of living magical moments for your vacations.
GIGARO BEACH - LA CROIX-VALMER

Villa
Hemama

perso picto
10 people
surface picto
280m²
CENTRAL CITY - LA CROIX-VALMER

Villa
Bougainville

perso picto 1
8 people
surface picto 1
130m²
CENTRAL CITY - LA CROIX-VALMER

Mazet
L’écrin Bleu

perso picto
4 people
surface picto
55m²
LEVANT ISLAND - LA CROIX-VALMER

Villa
The Grand Large

perso picto
14 people
surface picto
280m²
GIGARO - LA CROIX-VALMER

Villa
La Source Mareane

perso picto
8 people
surface picto
150m²
GIGARO - LA CROIX-VALMER

Villa
Octopus

perso picto
10 people
surface picto
350m²
Centre-ville – La Croix Valmer

Villa
Maison 5

perso picto 1
4 people
surface picto 1
55m²

EXCEPTIONAL PROPERTY

COMING
SOON

ARE YOU A HOMEOWNER?

entrust the rental of your property
(Non-exhaustive list of houses for rent, please click on the button below)

Enjoy your vacation,
we take care of everything

bien selectionnes picto 1
Carefully selected properties

Our team strives to choose properties adapted to your needs and desires. For a stay placed under the seal of serenity, trust professionals directly on site.

conciergerie picto 1
A tailor-made concierge service

Because managing the stewardship can be stressful and time-consuming, let us organize your vacation: various rentals, dinners, reservations, getaways, indoor/outdoor activities...

hygiene picto 1
Hygiene is a must

We make it a point of honor to apply our cleaning / disinfection protocols, in accordance with the sanitary rules in force in our profession.

satisfaction picto 1
Your satisfaction is our priority

Behind the scenes, our team is entirely dedicated to you. By phone, by email, via our website, or on site, we answer all your questions. The word "vacation" will finally take on its full meaning!

AU COEUR DE LA STATION DE L’ALPE D’HUEZ,
POUR MIEUX VOUS ACCOMPAGNER…

NOS CHERS CLIENTS VOUS
PARTAGENT LEUR EXPÉRIENCE

Chalet Crest 2 RDC R+1
28/05/2022
Wonderful time in a wonderful house!
Chalet Père Joseph N°2
09/04/2022
Fantastic property in amazing location
Chalet Magique
26/03/2022
Chalet magique
Chalet Crest 2 RDC R+1
12/03/2022
JG. THOMAS toujours tres gentil
Chalet Crest 2 Total
05/03/2022
la grandeur du logement et sa situation géographique pour l'accès aux bergers
Chalet Père Joseph N°2
05/03/2022
Chalet idéalement situé et confortable
Chalet Magique
05/02/2022
Très belle location de ski
Chalet HOPE (Alpe d'Huez)
29/01/2022
Excellent
Chalet L'ours Bleu
29/01/2022
Très bien. Disponibilité, sympathie et efficacité de Thomas Reverbel
Chalet Père Joseph N°1
29/01/2022
Bon séjour. Cœur centre ville. Arrivée quasi skis aux pieds. Proximité des paniers qui vous amène au départ des pistes. Le bois à disposition pour la cheminée.
Chalet Passe Montagne
22/01/2022
Great chalet - better than the pictures suggest. The boot room was great and the location was terrific. It was almost a ski in ski out chalet. Highly recommend.
Chalet Crest 2 RDC R+1
25/12/2021
logements très agréables (lumineux et spacieux). Nous avons apprécié la disponibilité et la réactivité de l'agence PRESTIGE GESTION qui est très à l'écoute de ses clients avec une équipe très aimable.
Chalet Père Joseph N°2
08/01/2022
Excellent
Chalet Magique
08/01/2022
Excellent
Chalet Magique
01/01/2022
Dutch family in Alpe d'Huez. We had a excellent stay at Chalet Magique. Also a very nice welcome by Cloe. We would love to come visit next year. The location is also perfect.
Chalet Père Joseph N°1
26/12/2021
Chalet rénové tout confort au pied de l’Alpe Express. Deco et confort du chalet au global Pièce de vie très agréable Chaque chambre a sa salle de bains et ses toilettes
Chalet Père Joseph N°1
30/08/2021
Logement agréable et propre. L'emplacement, la propreté et les équipements. Agencement entre les pièces...
Chalet Crest 2 R+2
31/07/2021
Excellent
Chalet la Rabolière
01/08/2020
Excellent
Chalet Crest 2 RDC R+1
08/08/2020
Excellent

A villa rental in La Croix Valmer : A unique stay for all

In order to find the right accommodation for your vacations in La Croix Valmer, share your project with Prestige Gestion, your new partner for your vacations in La Croix Valmer…

Read more…

An ideal setting for your seaside rental : La Croix Valmer

A seaside resort known for its paradisiacal setting…

Read more…

Find the rental of your dreams
in the Gulf of Saint Tropez

Comment réserver simplement ?

1.

Réservation

Je remplis les champs habituels pour une location saisonnière (dates, nombre de personne, etc). Puis je réserve le bien que je souhaite louer en fonction de ses disponibilités.

2.

Confirmation

Je reçois ma pré-réservation par email avec un récapitulatif de ma location.

3.

Contrat de location

Je reçois mon contrat de location par email (sous 48h).

4.

Signature et acompte

Je signe mon contrat puis je vous le renvoie. Enfin je règle l'acompte de 25% (uniquement par virement).

5.

Paiement du solde

Je règle le solde de ma location 30 jours avant mon arrivée.

6.

Préparation de votre arrivée

L'agence Prestige Gestion me contacte pour le check-in et les services que je souhaite.

7.

Bienvenue !

Le jour J est arrivé ! Je prends mes marques grâce à l'accueil de l'équipe sur place, pour enfin profiter sereinement de mon séjour !

1.

Réservation

Je remplis les champs demandés (dates, nombre de personnes, type de logement recherché) et j’accède aux disponibilités pour effectuer ma pré-réservation directement en ligne (toutes les disponibilités sont à jour), aucun paiement n’est prérequis.

2.

Confirmation

Je reçois un email de confirmation de pré-réservation avec un récapitulatif.

3.

Contrat de location

Un agent Prestige Gestion vous adresse votre contrat de location par mail sous 48h avec l’ensemble des modalités.

4.

Signature et acompte

Je vérifie l’exactitude des informations saisies et je bénéficie de 10 jours pour renvoyer mon contrat de location signé ainsi que mon acompte par virement bancaire (25%) afin de valider ma réservation.

5.

Paiement du solde

Je règle mon solde de location par virement bancaire 30 jours avant mon arrivée.

6.

Préparation de votre arrivée

L’agence Prestige Gestion me contacte afin de m’aider à organiser mon séjour (réservations et locations diverses, restaurant, etc.). Un sms vous sera adressé 48h avant votre arrivée afin de vous expliquer les modalités d’accueil.

7.

Profitez de son séjour

Je profite pleinement de mon séjour dans le golfe de Saint-Tropez, et je n’hésite pas si j’ai la moindre question ou le moindre besoin en contactant la conciergerie de Prestige Gestion.

Pour en savoir plus, nous vous invitons à consulter nos conditions générales de location ici.
Des questions demeurent de votre côté ? Merci de prendre contact directement avec notre équipe ici.

How to book simply?

1.

Booking

I fill in the usual fields for a seasonal rental (dates, number of people, etc). Then I book the property I wish to rent according to its availability.

2.

Confirmation

I receive my pre-booking by email with a summary of my rental.

3.

Rental contract

I receive my rental contract by email (within 48 hours).

4.

Signature and deposit

I sign my contract and send it back to you. Finally I pay the 25% deposit (only by bank transfer).

5.

Payment of the balance

I pay the balance of my rental 30 days before my arrival.

6.

Preparing for your arrival

The Prestige Gestion agency contacts me for the check-in and the services I require.

7.

Welcome!

D-day has arrived! I'm getting my bearings thanks to the welcome of the team on site, to finally enjoy my stay in peace!

1.

Booking

I fill in the usual fields for a seasonal rental (dates, number of people, etc). Then I book the property I wish to rent according to its availability.

2.

Confirmation

I receive my pre-booking by email with a summary of my rental.

3.

Rental contract

I receive my rental contract by email (within 48 hours).

4.

Signature and deposit

I check the accuracy of the information entered, then I sign my rental contract, before sending it back to you. I then proceed to the payment of the reservation deposit (25% only by bank transfer) in order to lock in my rental.

5.

Payment of the balance

I pay the balance of my rental 30 days before my arrival.

6.

Preparing for your arrival

The Prestige Gestion agency contacts me to help me organize my stay (various reservations and rentals, restaurant, etc.). An SMS will be sent to you 48 hours before your arrival to explain the reception arrangements.

7.

Welcome!

I'm making the most of my stay in the Gulf of Saint-Tropez, and I don't hesitate to contact the Prestige Gestion concierge if I have any questions or needs.

For more information, please consult our general rental conditions here.
Do you still have questions? Please contact our team directly here.